20131231

Do I have any New Years Promises?

Nårslöften... Helt ärligt är jag sjukt dålig på att hålla mina nyårslöften och ännu sämre på att komma ihåg dom..

Så jag kommer inte lova något men jag ska i alla fall försöka ta tag i mitt liv, bli mer hälsosam, spara pengar, klara av skolan, göra saker som gör mig glad och ta hand om MIG SJÄLV.
Så ja, där har ni det..mitt "nyårslöfte". Jag kommer inte säga "2014 please be the best year ever" för let's face it, man vet ALDRIG vad som kommer hända och oavsätt vad så innehåller varje år något ledsamt och något som gjort det speciellt.

Jag hoppas ni får ett bra nytt år och att ni kommer vara bättre än mig på att hålla era nyårslöften (om ni har några).
Puss på er!
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
New years promises... If I have to be honest I am super bad at keeping my new years promises and even worse at remembering them..

So I will not promise anything but I will try and take hold of my life, become more healthy, save money, finish school, do stuff that makes me happy and take care of MYSELF.
So yeah, there you have it. I will not say "2014 please be the best year ever" because let's face it, you NEVER now what will happen and no matter what, every year always contains something sad and something that makes it special.

I hope you will have an awsome year and that you will be better to keep your new years promises (if you have anyones.)
Kisses!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...