20131215

Computer Trash

Har hållit på nu ett tag med att reda upp bland mina tiotal USB-minnen och hårddiskar då jag vet att jag har haft mycket onödigt och även dubbla grejjer på dom.

Är nu äntligen klar eller med allt och resultatet ser ni ovanför. Jag har alltså raderat nästan 7000 filer vilket inkluderar bilder, program, spel, filmer, musik etc. Sammanlagt blev det nästan 30GB vilket är en hel del så jag känner mig rätt nöjd och jag tror även min dator tackar mig för nu har jag inget onödigt på den utan allt är överför till mina namnförsedda USB-minnen och mina två hårddiskar.

Jag rekommenderar alla att göra det här nån gång speciellt om ni är som mig och samlar på er en massa skit :P
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
I've been cleaning through my many USBs and harddrives for a while now bc I've known that I've had a lot of unnecessary stuff and also a lot of copies on them.

Now I'm finally done with everything and you can see the result up there. So to clear it up I have deleted almost 7000 files which includes pictures, programs, games, movies, music etc. All in all it almost reach 30GB which is a lot so I feel pretty pleased with myself and I also believe my computer thanks me bc now I don't have any unnecessary stuff on it bc everything is transferred on my name supplied  USBs and two harddrives.

I recommend everyone to do this once in a while especially if you're like me who have a tendency to collect stuff. :P

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...