20130823

I'M BACK!

Bloggen har haft sommarlov om ni inte har märkt det förut haha.
Jag har varit upptagen med att jobba och umgås med nära och kära och har faktiskt inte tillbringat så mycket tid på datorn överlag. Men nu börjar de ju bli mörkare å kallare ute igen så nu sitter jag här igen och stirrar in i den lysande skärmen.
Så ja jag tänkte försöka börja uppdatera lite mer regelbundet och jag hoppas ni är glada att jag är tillbaka igen även om jag oftast inte har något vettigt att komma med men so what haha.

Lite ändringar på bloggen kommer väl att vara att det kommer bli mer åsikter om livet och saker som händer samt lite mer personligt än tidigare men självklart kommer det dyka upp mode-inlägg också och lite tips och sånt ;)

Jag är ju en väldigt varierande människa som har många olika intressen som jag brinner för så jag vill inte riktigt haka upp mig på enbart ett ämne.. så jag hoppas ni kommer gilla min nya inriktning ;)

Puss på er!


1 kommentar:

Sara sa...

Tjohoo vad bra att du e tillbaka!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...