20130313

Summer here I come

Var å tränade idag för första gången på... två månader tror jag. Jag har ju som sagt en konstig förkylning som vägrar att slå till ordentligt och eftersom ALLA säger att man inte ska träna när man är sjuk så har jag heller inge gjort det men nu är jag trött på att vänta ut denna förbaskade förkylning så jag tänker börja kick-starta träningen igen och jag började med ett 30min CxWorx pass som brände fint ^^
Jag börjar med att inte ta i så jäkligt så 30min passar bra imorgon är det samma visa som gäller, känns bra att komma igång igen! :D
____________________________________________________________________________________________________________________________________
I went to the gym today for the first time in.... two months I believe. I have as I told u a really wierd cold that just won't break out proberly and because EVERYONE says that you shouldn't work out when your sick I haven't done it but now I am so tired to wait for this damn cold to go away I'll going to kick-start my training again and I started with a 30min CxWorx workout and I felt awsome ^^
I start with takeing it easy so a 30min workout fits really good and tomorrow I'll do the same again, it feels so good to get going again! :D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...