20130302

I got a Blogaward!

Fick ett blogaward av Sara, tack tack! :D 
Här är mina frågor och svar:

1. Vad är den bästa saken du äger/har köpt (resa räknas inte, det måste vara en sak!) ?
Oj shit de här var en svår fråga... jag skulle vilja säga systemkameran men den fick jag i 18-års present så den räknas ju inte... så ja telefon säger jag fast den är på avbetalning x)


2. Vad var ditt blivande drömyrke när du var liten?

Jag ville bli en professionel hoppryttarina, det var min stora dröm ^^

3. Om du bara hade en dag kvar hemma innan du skulle bli ivägskickad utan att veta slutdestination  och aldrig få återvända hem VAD skulle du göra då?
Jag skulle umgås med alla mina nära och kära så länge jag bara kunde.

4. Drömresmål?
Just nu är det Australien och Japan, jag kan inte välja bara ena då jag verkligen vill fara till båda två. Men jag vill mer än gärna resa till Sydkorea, Nya Zeeland, Kina, Thailand, USA, Kapstaden, Brasilien, Peru, Canada, Hawaii, Philippinerna och sen även resten av Europa men som ni kan förstå så vill jag resa till nästan alla länder i hela världen ;)

5. Vad är det godaste du ätit under den senaste veckan?
Choklad, LOL x)

Jag skickar vidare till Janina, Mailn, JuliaÅsa, Emmi, Ida :D
Ni ska svara på dessa frågor:
1. Var ser du dig om 10 år?
2. Berätta 3 saker som beskriver dig?
3. Varför valde du att börja blogga?
4. Vad är det värsta du vet?
5. Vad är det bästa du vet?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...