20130317

Back to the 70s

Hade en super kväll igår! Riktigt roligt var det med vin, skratt och helt underbara människor! :D
Hade bara telefonen med mig till Arken så här är några bilder med ändå inte fullt så dålig kvalité.

1. ABBA - show uppe på gubbhyllan, sjukt bra!! | 2. Johanna å jag står å rockar till ABBA och sjunger med  i alla låtar | 3. Två av mina sjukt snygga systrar | 4. Jag gör någon cp-min som vanligt, haha!
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Last night was awsome! It was so much fun with vine, laughter and a bunch of amazing people! :D
I only had my phone to Arken so here's some picture with actually not so bad quality.

1. ABBA-show up in the restaurant, amazing! | 2. Johanna and me rocking to ABBA and singing to all their songs | 3. Two of my gorgeous sisters | 4. Me doing some wierd face as usual, haha!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...