20130124

No training while sick


Har just nu någon mysko förkylning som inte riktigt vill bryta ut vilket gör mig jäkligt irriterad då man inte ska träna när man är sjuk -.-'
Jag tror dock att jag tänker ta å träna i helgen och se hur det går men om jag får huvudvärk etc så måste jag ju lägga av... det som är jobbigt är ju att förkylningen inte går fullt ut så antagligen kommer den att hålla sig kvar i evigheter och så länge kan jag fan i mig inte vänta så då tänker jag skita i "inte-träna-när-sjuk-regeln".
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
I have som wierd cold right now that won't really break out properly and this makes me really annoyed because I can't go to the gym and train -.-'
I believe I will go to the gym this weekend anyway and see how it goes and if I get any headache or whatever I just stop... it is really annoying that the cold won't break out properly because now it will properly linger on forever and I won't wait that long so if it comes to that I will just ignore the "not-training-while-sick-rule".

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...