20121214

Price




Detta var vad jag vann från fototävlingen - en varm och skön vinterjacka :D
Tog en i strl 36 så jag kan få plats med lite mera kläder under på riktigt kalla dagar. 

Jackan finns i färgerna blå, röd och svart och jag funderade på antigen röd eller blå då jag har så många svarta jackor redan och de e ju lite fint med färg ibland, dessutom fanns den svarta bara i större storlekar.

Hade en kompis som hjälpte mig att välja och beslutet blev den blå jackan :) Så lite färg blev det ju iaf.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
This was what I won from the photocontest - a warm, nice winterjacket :D
I took it in the size 36 because I wanted to be able to have a little more clothes under it during the really cold days. 

The jacket is available in blue, red and black and I was thinking about picking either blue or red because I already have so many jackets in black and it's nice to have some color from time to time, also the black one were only available in bigger sizes.

I had a friend who helped me choose which one to pick and in the end I picked the blue one :) So now I have some color at least.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...