20121018

Freakishly hot

Så, ja... haha "I'M THE LORAX! SAVE THE PLANET!"
hehe, nej men om vi bortser från min sexiga bild så försöker jag liva upp dagens dystra/trötta humör.
Det är nämligen så att det var tänkt att vi (dvs. vi som valt spanskakurs) ska gå i skolan från 8-21 ikv, vilket känns förjävligt om ni frågar mig.
Det är så att vi ska ha först företagsekonomi - marknadsföring - destinationsutv. - undersökningsmetodik och därefter spanska.

Eftersom jag inte har lust att vara i skolan HELA dagen så tänker jag skippa destinationsutvecklingen och gå sen på unders.met. som börjar halv 3 och sedan spanska från 18-21.

Är ni avundsjuka på min underbara dag eller? ;)
____________________________________________________________________________________________________________________________
So, yeah... lol "I'M THE LORAX! SAVE THE PLANET!"
hehe, no but if we look past my sexy picture I'm actully trying to make myself feel better.
This is the case, today I should've a really long day because I'm going on a spanishcourse in the evening, so I would've been in school from 8-21 tonight. Which feels like hell if you ask me...
My schedule looks like this, it begins with economics - marketing - destination development - survey methods(?) and after that spanish.

So because I really don't feel like being in school the WHOLE day I've decided that I won't go on the destination development and then later att 14.30 I'll go on the survey methods(?) and after that spanish from 18-21.

Are you jealous on my day or what? ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...